Basteln für den Adventbasar | Brkljanje za adventni bazar

0
249

Am Freitag, dem 1. Dezember sammelten wir in der Schule alle Werkstücke zusammen, die die Schülerinnen und Schüler in den vergangenen Wochen für den Adventsbasar der Pfarre gebastelt haben und brachten sie ins Pfarrheim. Dort übergaben wir diese an unseren Herrn Pfarrer Janko Kristof. Damit konnte auch die Schule einen kleinen Beitrag leisten, dass Menschen geholfen wird, die in finanziellen Schwierigkeiten stecken. Durch den Verkauf dieser Werkstücke beim diesjährigen Adventsbasar werden nämlich soziale Projekte der Pfarr-Caritas Ludmannsdorf unterstützt.

V petek, 1. decembra smo v šoli zbrali vse izdelke, ki so jih učenci in učenke izdelali v preteklih tednih za župnijski adventni bazar in jih zanesli v farni dom. Tam smo jih izročili našemu župniku Janku Krištof. Tudi šola je tako lahko prispevala nekaj malega k pomoči ljudem v finančnih težavah. S prodajo teh izdelkov na letošnjem adventnem bazarju se podpirajo namreč socialni projekti župnijske Karitas.