Schulfeier zum Nationalfeiertag | Šolsko praznovanje za državni praznik

0
553

Auch heuer feierten wir wieder gemeinsam in der Aula unserer Volksschule den 26. Oktober – unseren Nationalfeiertag. Bereits die ganze Woche über lernten die Kinder im Unterricht, warum dieser Tag gefeiert wird und wie wichtig ein friedliches Zusammenleben eigentlich ist. Alle Klassen leisteten ihren Beitrag zum Gelingen des gemeinsamen Festes und unser Schulchor umrahmte die Schulfeier. Zum Abschluss wurde noch die österreichische Fahne gehisst und die Bundeshymne gesungen.

Tudi letos smo slavnostno praznovali državni praznik v avli naše ljudske šole. Že ves teden so se otroci učili, zakaj se spominjamo tega dne in kako važno je mirno sožitje, še posebej v današnjem času. Učitelji in učenci šole so pripravili pester spored, ter s petjem, plesom, besedili in z deklamacijami proslavili 26. oktober. Ob koncu pa smo skupaj izobesili avstrijsko zastavo in zapeli zvezno himno.